Galeon

Klub właścicieli Galeon

Posiadanie jachtu jest świadomym wyborem pewnego stylu życia, w którym decydujemy się na aktywne i niebanalne spędzanie naszego cennego, wolnego czasu. Chcemy promować tę postawę poprzez zaproszenie wszystkich właścicieli jachtów Galeon do członkostwa w GOC. Odkryj piękno natury, poznaj nowych ludzi, podziel się doświadczeniami i odbądź z nami podróż w nieznane!

Galeon Owners Club jest organizacją zrzeszającą właścicieli jachtów Galeon oraz łodzi motorowych Galia. Naszą misją jest promowanie aktywnego wypoczynku, propagowanie jachtingu jako formy spędzania wolnego czasu oraz pomoc w nawiązywaniu więzi i znajomości pomiędzy naszymi klientami. Nasi członkowie mają możliwość brania udziału w organizowanych przez nas spotkaniach i rejsach, gdzie mogą zapoznać się zarówno z nowymi właścicielami jachtów Galeon jak i ich jednostkami. Dzięki temu szybciej rozwijają wiedzę, umiejętności oraz zdobywają cenne kontakty pośród osób o podobnych zamiłowaniach. Dołącz do naszego Galeon Owners Club!

Piękne jachty, rejs po morzu Bałtyckim, zabytkowa starówka Gdańska, wykwintna restauracja w Sopocie, kameralny koncert utalentowanej piosenkarki i luksusowe samochody.

Galeon Owners Club 2020

Wydarzenie rozpoczęło się wspólnym rejsem z przepięknej mariny w Sopocie, przez Motławę do samego serca zabytkowej starówki Gdańska. Parada naszych jachtów nie umknęła uwadze zarówno mediów, jak i pasjonatów łodzi motorowych. Po paradzie spędziliśmy wspólnie czas na wodzie w ramach największego w Polsce Floating Party. Dzień zakończyliśmy znów w Sopocie w restauracji White Marlin, która […]

Marina Yacht Park

2019

W imieniu firmy Galeon dziękujemy za udział w edycji Galeon Owners Club 2019, która odbyła się dnia 15 czerwca 2019 roku. Wydarzenie rozpoczęto od krótkiego rejsu w korowodzie od Mariny Galeon w Wiślince. Następnym punktem spotkania, gdzie dołączyły do nas kolejne jachty, było skrzyżowanie kanałów u wejścia do Gdańska. Z Gdańska do Gdyni dołączyły kolejne […]

Koncert na Molo

2016

Galeon Owners Club 2016 odbył się w trójmieście. Wyprawę rozpoczęliśmy z Mariny Galeon, gdzie na gości czekała gorąca kawa, kanapki i ciastka. Po śniadaniu ekipa 11 jachtów udała się Martwą Wisłą i kanałami w Gdańsku w stronę zatoki, gdzie zastaliśmy dość silny wiatr i spore zafalowanie. Po przybyciu do Sopotu na gości czekało świeżo zrobione […]

Kanałami do Krynicy Morskiej

2015

Szósta wyprawa członków Galeon Owners Club ponownie obrała za kierunek Zalew Wiślany, tym razem jednak ostatecznym celem miała być nowo otwarta Marina w Krynicy Morskiej. Dzięki doświadczeniom z zeszłego roku, sprawnie podzieliliśmy ekipy co znacznie przyśpieszyło śluzowanie. Aura po rozpoczęciu rejsu nie wskazywała na nadejście wiosny, na szczęście z czasem się poprawiła. Flota jachtów Galeon […]

Wyprawa do Elbląga

2014

Na piątą edycję GOC przygotowaliśmy dla naszych członków ciekawą trasę wiodącą kanałami, poprzez Zalew Wiślany, do Elbląga. Wyprawa zaczęła się od zbiórki w marinie Galeon, gdzie czekało w gotowości kilkadziesiąt jachtów i łodzi motorowych Galia. Po drodze podzieliliśmy członków na kilka ekip aby niezbędne przeprawy przez śluzy odbywały się bezproblemowo. Trasa okazała się bardzo ciekawa […]

Impreza w Sopocie

2013

Po sukcesie trzeciej edycji w Sopocie, ponownie zorganizowaliśmy spotkanie GOC na wydzielonej części molo. Tym razem jednak ilość jachtów Galeon oraz uczestników przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Prawie stu gości, kilkadziesiąt jachtów z Polski i zagranicy – widok tylu jednostek na marinie naraz budził podziw i napawał optymizmem. W ramach atrakcji dla gości oraz turystów odbył […]

GOC na Molo

2012

Za miejsce trzeciego spotkanie GOC obraliśmy molo w Sopocie, które jest jednym z najbardziej charakterystycznych elementów Polskiego wybrzeża. Dzięki wspaniałej pogodzie frekwencja gości była bardzo wysoka a do ekip z Polski dołączyła reprezentacja jachtów z Kaliningradu. W tym międzynarodowym towarzystwie członkowie GOC bawili się, na specjalnie dla nich odgrodzonym, pomoście do późnych godzin wieczornych. Każdy […]

Spotkanie na Zatoce

2010

Drugie spotkanie członków GOC odbyło się na Zatoce Gdańskiej i przyciągnęło kilkudziesięciu uczestników na kilkunastu jachtach Galeon i łodziach motorowych Galia. Ekipy wyruszyły z Gdańska, Gdyni oraz kilku innych przystani aby spotkać się w okolicach ujścia Wisły w celu odbycia wspólnego rejsu. Dla wielu załóg była to pierwsza okazja aby popływać w tak liczym gronie […]

Wyprawa na Bornholm

2009

Pierwsza wyprawa członków Galeon Owners Club i od razu ambitny cel – wyprawa na duńską wyspę Bornholm. Ekipa jachtów wyruszyła wzdłuż wybrzeża w kierunku Darłowa z krótkim przystankiem w Łebie. Całodzienny rejs okazał się bardzo przyjemny dzięki sprzyjającej pogodzie i małemu zafalowaniu. W Darłowie ekipa GOC została ciepło przyjęta w hotelu przez jednego z członków […]